سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 86741
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 23:22
کاپیتان دوم پرسپولیس با ساخت مجسمه یادبودش مخالفت کرد.

به گزارش نامه، حمید استیلی مشاور شهردار منطقه 21 است که چندی پیش با علی کریمی صحبت کردند تا مجسمه وی را به عنوان ورزشکار نمونه محله وردآورد در استادیومی که در این منطقه احداث می‌شود، قرار دهند.

در حالی که گفته می شد این کار مراحل نهایی خود را طی می کند علی کریمی اعلام کرد که مخالف ساختن مجسمه اش است.

وی با تاکید بر این نکته که آدم های بزرگ و افتخارآفرین زیادی در ایران بوده و هستند که می‌شود مجسمه آنها را ساخت. از مسئولان شهرداری خواست به جای وی، مجسمه شهدا، جانبازان و فرهیختگان را بسازند.

کد مطلب: 18002

  

 

فسخ قرارداد ایمون زاید با باشگاه پرسپولیس، مراحل قانونی خود را طی کرد و این مهاجم لیبیایی رسما از لیست سرخپوشان خارج شد. به این ترتیب پیراهن شماره 12 او هم در نیم‌فصل دوم به بازیکن دیگری خواهد رسید.

مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس که با هت‌تریک در داربی سال گذشته تاریخ‌ساز شده بود در فصل جدید کمتر به بازی گرفته می‌شد و در نهایت بعد از سفری که به کشورش داشت دیگر به ایران بازنگشت. گفته شد او به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی از مسئولان پرسپولیس تقاضای فسخ قرارداد کرده و تقاضایش پذیرفته شده است. اما در این بین صحبت‌های دیگری هم به شکل غیررسمی به گوش رسید که از حاشیه‌های دیگری در مورد او خبر می‌داد.

بعد از فسخ قرارداد زاید، وسایل این بازیکن در ایران جمع‌آوری و توسط مدیربرنامه‌اش به وی تحویل شد. البته اصلا بعید نیست که «آقای هت‌تریک» یک بار دیگر به ایران برگردد، ولی این بار برای بازی در یک تیم جدید.

کارنامه زاید در ایران؛ 15 بازی 12 گل

زاید یکی از معدود بازیکنان خارجی بود که با سابقه‌ قابل توجه‌ و رزومه معتبری پای به فوتبال ما گذاشت. مهاجم 28 ساله ایرلندی-لیبیائی پیش از حضور در ایران دوران بسیار موفقی را در فوتبال ایرلند سپری کرده و در سال 2011 نیز بهترین بازیکن سال ایرلند شده بود. او در فصل گذشته با این‌که اوایل زیاد به بازی گرفته نمی‌شد اما فصل موفقی را در پرسپولیس سپری کرد و با انجام سه هت‌تریک، نزد هواداران پرسپولیس به سلطان هت‌تریک بدل شد.

گذشته از پیشینه‌ی ایمون زاید، حضور اندک ولی موفق او در پرسپولیس بحران‌زده خود گویای استعداد بسیار بالای این بازیکن در گل‌زنی بود. او در آخرین دربی پایتخت با انجام یک هت‌‌تریک به‌یادماندنی در 10 دقیقه پرسپولیس را به شکلی دراماتیک به زندگی برگرداند و به شدت نزد هواداران محبوب شد. اما درخشش این مهاجم فقط به همین هت‌تریک محدود نشد. او در رقابت‌های آسیایی نیز مقابل الشباب امارات هت‌تریک کرد و جالب آن‌که در هفته‌ی سی و پنجم لیگ برتر نیز برابر راه‌آهن بار دیگر هت‌تریک کرد تا در مجموع طی 9 بازی لیگ برتر 7 گل به ثمر برساند و آماری قابل توجه از خود به جای بگذارد. او در لیگ قهرمانان آسیا نیز در 6 بازی 5 گل به ثمر رساند تا عملکرد قابل قبول خود را تکمیل کند.

ایمون زاید در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس فقط 700 دقیقه در لیگ برتر فرصت درخشش یافت و در مجموع با متوسط 0.78 گل در هر بازی به کار خود پایان داد. او در مجموع 447 دقیقه هم در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان رفت و به‌طور متوسط 0.84 گل در هر بازی به ثمر رساند.

اوضاع ایمون زاید از آغاز فصل جدید زیر نظر ژوزه مانوئل با اما و اگر همراه بود. ژوزه چندان اعتقادی به او نداشت و موقعیتی برای عرض اندام به این مهاجم گلزن نداد. او از ابتدای فصل دوازدهم در شش بازی برای پرسپولیس به میدان رفت که در مجموع این 6 بازی فقط 180 دقیقه بازی کرد و فقط یک ‌بار به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت.

به این ترتیب بود که سلطان هت‌تریک، ساز رفتن خود را کوک کرد و در نهایت نیز از پرسپولیس جدا شد.


  

 

هنوز مشخص نیست که رضا حقیقی خرید جدید پرسپولیسی‌ها با چه شماره‌ای برای این تیم بازی خواهد کرد. حقیقی در مصاحبه اخیرش گفته بود در پرسپولیس با پیراهن شماره 40 بازی خواهد کرد اما این شماره در حال حاضر متعلق به دروازه‌بان برزیلی است.

حقیقی در فجر سپاسی با پیراهن شماره 9 بازی می‌کرد و انتخاب اول او همین شماره است. اما پیراهن شماره 9 پرسپولیس را کریم انصاری‌فرد می‌پوشد و حقیقی فعلا باید قید این شماره را بزند. بنابراین او بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد شماره 40 را برای خودش انتخاب کرده چون به نظرش این شماره «نمای قشنگی دارد»!

ولی مشکل اینجاست که پرسپولیس یک شماره 40 دیگر هم در ترکیبش دارد که ظاهرا چون درون دروازه می‌ایستد حقیقی او را به حساب نیاورده است. نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی در 11 مسابقه‌ای که برای سرخپوشان انجام داده با شماره 40 درون دروازه ایستاده است.

به نظر می‌رسد حقیقی در نیم‌فصل دوم با شماره 32 یا 33 به میدان خواهد رفت. در این بین احتمال این‌که او عدد 32 را انتخاب کند بیشتر است .


  

m

 

در آستانه بازی این هفته پرسپولیس مقابل ملوان که روز چهارشنبه در انزلی برگزار خواهد شد تماس های مشکوکی با برخی از بازیکنان این تیم گرفته شده است.

گفته می شود ملوانی ها برای برخی از بازیکنان پرسپولیس پیامک فرستاده اند یا تماس های مشکوکی با آنها برقار کرده اند تا آنها را به اصطلاح تطمیع کنند اما خبر این تماس ها به مسوولان باشگاه پرسپولیس رسیده و آنها می خواهند افرادی که این پیام ها را می فرستند شناسایی کنند.

یک منبع آگاه در تیم پرسپولیس برقراری این تماس ها طی یکی دو روز اخیر را تایید کرد اما از بردن نام بازیکنانی که برایشان پیامک آمده یا تماسی با آنها گرفته شده خودداری کرد.


  
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ