سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 86658
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود.



به گزارش شبکه ایران، فیلم ویدئویی «شهر تنهایی» به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تابستان سال جاری به طور کامل در تهران مقابل دوربین رفته و چندی پیش برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه شد که با توجه به برخی اصلاحات انجام شده بر روی فیلم (وجود رابطه مثلث عشقی) در حال تدوین مجدد است.
 

در همین زمینه پورکیان تهیه کننده پرو‍ژه به خبرنگار ما گفت: فیلم با اصلاحاتی که اداره نظارت و ارزشیابی اعلام کرده توسط حامد حسینی در حال تدوین مجدد است و طی هفته آینده با انجام این اصلاحات آماده نمایش خواهد شد. با پایان تدوین مجدد، فیلم در اولین فرصت از شبکه نمایش خانگی عرضه می شود. ضمن اینکه موسیقی فیلم نیز به طور انتخابی بوده است.


پژمان بازغی، سحر قریشی، سولماز غنی، حمید مقدس، رحیمه سلطانی، محمدرضا نوروز، پروین ملکی و... بازیگران اصلی فیلم هستند.

 

«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود. این رابطه برای او اتفاقاتی را در طول داستان رقم می زند که... .


سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، صدابردار: امیر حاتمی، مجری طرح: فریبا سادات خلیلی، برنامه ریز: مهدی آقایی، مدیر تولید: حسین الماسی، منشی صحنه: سپیده کریم خانی، عکاس: مژده لباسچی.
پایان مطلب/
 


  
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهادهای خوبی در اختیار دارم، اما نیم فصل تصمیم نهایی خود را خواهم گرفت.

کریم انصاری‌فرد مصاحبه‌ای را با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داد و در خصوص احتمال لژیونر‌ شدنش و بازی مقابل ملوان و اتفاقات اخیر پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد که در زیر آن را می‌خوانیم:

فارس: پرسپولیس در شرایطی قرار دارد؟

خوشبختانه در چند بازی اخیر نسبت به بازی‌های ابتدای فصل به دلیل هماهنگی بیشتر بازیکنان شرایط‌مان بهتر و روان‌تر شده به همین دلیل در کنار بازی خوب خوشبختانه به نتایج خوبی هم می‌رسیم تا انشاالله هر چه سریعتر‌ به بالای جدول برسیم.

ما امسال تیم بسیار خوبی داریم اما متاسفانه بنا بر دلایلی به نتایج دلخواه نرسیدیم. انشاالله در نیم فصل دوم همه چیز را جبران خواهیم کرد و امیدوارم که این فرصت را داشته باشیم.

فارس: بازی مقابل ملوان چطور بود؟

بازی بسیار خوبی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شده و به نظرم همه هواداران و حتی آنهایی که این بازی را از تلویزیون می‌دیدند لذت بردند. شاید در فوتبال ما از این گونه فوتبال‌ها کمتر دیده شود. چون دو تیم در طول 90 دقیقه مدام حمله کردند و دروازه های هر دو تیم همواره تهدید می‌شد. هیچ تیمی در بازی روز چهارشنبه بین پرسپولیس و ملوان ضد فوتبال بازی نکرد. به نظرم این مورد بسیار خوب است و باید به فوتبال تبریک گفت.

فارس: چرا 3 کارته شدی؟

از شما خواهش می‌کنم که آمار مرا در خصوص گرفتن کارت‌های زرد یا قرمز در فوتبال ایران در طول 7 سال گذشته پیدا کنید. نمی‌خواهم حرفی بزنم که از خودم تعریف باشد؛ 7 سالی است که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنم اما متاسفانه در طول این 7 سال هر موقع صالحی داور بازی بوده یا به من کارت زرد داده و یا قرمز. امسال هم تا الان 3 کارت گرفتم که 2 تای آنها را آقای صالحی به من داد.

فارس: به این موضوع اعتراض دارید؟

دست آقای صالحی درد نکند، وقتی که شنیدم که صالحی داور بازی ملوان و پرسپولیس است وقتی سمت رشت می‌رفتم با خودم گفتم که فردا یک کارت دیگر در انتظار من است. همین حرف را به برخی از بچه‌های پرسپولیس هم زدم.

فارس: یعنی خطایی که بر روی حریف کردی کارت نداشت؟

در آن صحنه من واقعا اصلا با بازیکن حریف برخوردی نداشتم. پای  بازیکن رو به بالا آمد و من سعی کردم که به او برخورد نکنم اما به یک باره کارت زرد را جلوی چشمانم دیدم. چه حرفی بزنم؟ پس بهتر است بیشتر در این باره حرفی نزنیم.

فارس: به نظر شما واکنش پرسپولیسی‌ها سابق ملوان طبیعی بود؟

خوشبختانه این عزیزان خوب بودند. من برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم فقط همین.

فارس: آقای انصاری فرد این روزها بحث پیشنهادهای یک میلیون دلاری به شما سوژه داغ محافل فوتبالی است. ماجرا چیست؟

محمد رویانیان همیشه به من لطف داشته و به همین دلیل من از انتخاب پرسپولیس خوشحالم. ایشان همیشه به عنوان مدیری لایق در قبال من تلاش‌های زیادی انجام داده است.

من پیشنهاد‌های بسیار خوبی داریم، اما واقعا تا به این لحظه هنوز تصمیم جدی نگرفته‌ام.

همه چیز را به نیم فصل موکول کردم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد فعلا هم 3 کارته شدم و متاسفانه بازی مقابل تراکتورسازی را از دست دادم. در این چند روزه یعنی در نیم فصل صد در صد تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم، پیشنهادهای بسیار خوب دارم و با وجود اینکه اینکه به باشگاه رسیده، به مدیر برنامه‌هایم نیز داده شده است.


  
پرسپولیس می تواند روزهای امیدوارکننده ای داشته باشد. این نتیجه ای است که از جدول بازیهای نیم فصل دوم به دست می آید.
به گزارش سرویس ورزشی مشرق، این تیم بازی های سخت خارج از خانه اش را انجام داده و با توجه به روند رو به رشد خود به نیم فصل دوم امیدوار است. تیم ژوزه در بخش دوم مسابقات فقط 4 بار از ورزشگاه آزادی خارج می شود و سخت ترین مسابقه اش در بین این چهار بازی هم بازی با تراکتورسازی در تبریز و در آخرین هفته مسابقات است؛ آن هم در شرایطی که در فصل بهار و زمان برگزاری این دیدار، تبریز آن سرمای کشنده را نخواهد داشت.


در این شرایط مرور بازی های 6 تیم صدر جدولی و مقایسه آن با بازیهایی که پرسپولیس در پیش دارد، ثابت می کند تیم ژوزه باید در نیم فصل دوم برنامه ویژه ای برای امتیاز گرفتن از بازیهای خانگی داشته باشد. اتفاقی که اگر به سرانجام برسد، می تواند این تیم را خیلی زود به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند.

البته ناگفته نماند شرایط ویژه ای که دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ ایران دارند (بازی رفت و برگشت با تیمهای تهرانی در آزادی) و در هیچ جای دنیا دیده نمی شود هر ساله امکان قهرمانی این دو تیم را بالا می برد اما سرخابی ها از فرصت بازی مقابل هواداران در آزادی آنچنان که باید بهره نمی برند.

در زیر بازیهای برگشت خارج از خانه پرسپولیس را با 6 تیم صدرنشین کنونی لیگ برتر مقایسه می کنیم:

بازیهای خارج از خانه پرسپولیس در نیم فصل دوم:فجر - صبا - آلومینیوم - تراکتورسازی


**************
 
بازیهای خارج از خانه 6 تیم صدرنشین دیگر

بازیهای خارج از خانه استقلال در نیم فصل دوم :آلومینیوم - ذوب آهن - ملوان - فجر - صبا - فولاد


بازیهای خارج از خانه سپاهان در نیم فصل دوم :مس - راه آهن - سایپا - فجر - پرسپولیس - گهر - تراکتورسازی - استقلال - داماش

بازیهای خارج از خانه فولاد در نیم فصل دوم :سپاهان - سایپا - مس - پرسپولیس - ملوان - نفت آبادان - فجر - تراکتورسازی - نفت تهران


بازیهای خارج از خانه ملوان در نیم فصل دوم : نفت آبادان - فجر - نفت تهران - تراکتورسازی - سپاهان - سایپا - آلومینیوم - پرسپولیس

بازیهای خارج از خانه راه آهن در نیم فصل دوم :گهر - تراکتورسازی - فولاد - استقلال - مس - پیکان - ملوان - نفت آبادان - فجر


بازیهای خارج از خانه تراکتورسازی در نیم فصل دوم :سایپا - مس - نفت آبادان - صبا - گهر - استقلال - داماش - آلومینیوم


  
پس از 15 سال ؛
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از گذشت 15 سال از دلایل درگیری لفظی خود با علی دایی، پیش از بازی با تیم ملی استرالیا پرده برداشت.
خداداد عزیزی در گفتگو با مهر در خصوص صحبت‌های ابراهیم تهامی در برنامه 90 مبنی بر اینکه پیش از بازی برگشت پلی آف با استرالیا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 1998، بر سر شام بین خداداد عزیزی و علی دایی درگیری پیش آمد که با وساطت بازیکنان ختم به خیر شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آن شب من در یک طرف میز به اتفاق برخی از بازیکنان بلند بلند می خندیدیم که در آن طرف میز علی دایی بلند خطاب به ما گفت: "اگر تیم صاحب داشت اینها به خود اجازه نمی دادند که بلند بلند، بدین شکل بخندند".

وی در همین خصوص افزود: در آن لحظه من به دایی گفتم "آیا منظورت من هستم؟" که او گفت "بله و بیخود می کنی بلند می‌خندی."  من نیز خطاب به او گفتم "بلند خندیدن من به خودم مربوط بوده و ربطی به تو ندارد" که با وساطت سایر بازیکنان این درگیری لفظی خاتمه پیدا کرد و به هیچ وجه درگیری فیزیکی پیش نیامد.

عزیزی تاکید کرد: چنین درگیری‌های لفظی بین بازیکنان یک تیم پیش می آید و چیز عجیبی نیست. در واقع مانند در گیری لفظی دو برادر در یک خانواده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهار نظر دیگر تهامی مبنی بر اینکه ترکیب تیم ملی در بازی با استرالیا توسط والدیر ویه‌را، سرمربی تیم تعیین نشده بود و ترکیب تیم از تهران به کادر فنی تحمیل شده بود، گفت: من در جریان دقیق این موضوع نیستم بنابراین نه آن را تایید و نه تکذیب می کنم!

  
نسخه مناسب چاپارسال به دوستان

هنوز مدتی از سریال تحریف شده حریم سلطان در شبکه جم نگذشته است که مسئولان این شبکه با پخش تیزری اعلام کرده اند که جواهرات یکی از زنان درباری سلطان در سریال مزبور آماده فروش برای مردم می باشد!

 

به گزارش سیتنا به نقل از بولتن نیوز، در این تیزر اعلام می شود که مردم می توانند در کمال آرامش با برقراری تماس با یکسری شماره تلفن که همگی متعلق به دفتر این شبکه در تهران هستند سفارش خرید بدهند و از این به بعد نه تنها نباید از بابت توهین به فرهنگ ، تاریخ و دینشان نارحت باشند بلکه می توانند به خود ببالند جواهرات زنان درباری سلطان عثمانی را بر دستان و گردنشان آویزان کرده اند و چه بسا در فردا روز بخواهند اردوغان و عبدالله گل را هم بعنوان حاکمان کنونی و امثال سلطان سلیم را بعنوان تاریخ پرافتخار خود بپذیرند.

 

البته دفتر این شبکه در تهران ، جای هیچ گونه نگرانی را هم نگذاشته است و شهرستانی‎ها هم می توانند با خط تلفن مخصوص سفارش خرید بدهند و جواهرات عثمانی را درب منزلشان دریافت کنند. تا ببینیم مسئولان این شبکه که اصالتا انگلیسی هستند در آینده چه خدماتی برای مردم ایران فراهم می کنند.

 

  

 

در بخشی دیگر از گزارش بولتن آمده است: با قبول کردن این واقعیت که جم تی وی یک شبکه انگلیسی است چگونه است که این شبکه براساس خبر قبلی بولتن، که به استناد تبلیغات این شبکه تهیه شده بود در ایران نماینده تبلیغاتی می پذیرد. آیا براستی تغییری در سیاست‌های انگلیس نسبت به جمهوری اسلامی ایران یا برعکس آن صورت گرفته، در حالیکه سفارت انگلیس در تهران بسته شده است. شرکت‌های تلویزیونی انگلیسی در ایران دفتر می گشایند و می کوشند بازار تبلیغاتی کشور را از طریق برنامه های سبک در قالب سریال بدست گیرند و نه تنها در حوزه محتوا بلکه در حوزه بازرگانی نیز صداوسیما را دور بزنند. براستی آیا تغییری روی داده است ؟


  
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ