سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 86868
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
به نظرم این صادقانه است که بگوییم ما خواهان مذاکره با ایران هستیم و در صورتی که ایران نیز درباره حل این موضوع جدی باشد، احتیاط‌ها یا پروتکل‌های دیپلماتیک، ما را محدود نخواهد کرد.
در حالی که از زمان انتخاب دوباره باراک اوباما به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا تاکنون، بحث‌ها بر سر احتمال تغییر رویه سیاست خارجی این کشور در قبال ایران شدت گرفته، خود وی شب گذشته در اظهاراتی، از تلاش‌های دیپلماتیک جدید برای حل و فصل موضوع هسته‌ای ایران خبر داده و گفته، هنوز زمان برای انجام کارهای دیپلماتیک در این عرصه هست.

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا، شب گذشته در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی گفته که «در رابطه با ایران، من بسیار مایلم که شاهد حل و فصل مسأله از راه دیپلماتیک باشم».

وی ادامه داد: «من به تلاش خود در ماه‌های آینده ادامه خواهم داد تا ببینیم آیا می‌توان گفت‌و‌گویی را میان ایران و نه تنها ما، بلکه جامعه جهانی آغاز کرد یا خیر؛ تا بتوانیم از این راه، شاهد حل و فصل این موضوع باشیم».

وی همچنین با تأکید دوباره بر اینکه اجازه نخواهد داد، ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، گفت: «هنوز روزنه‌ای از زمان برای حل این موضوع از راه دیپلماتیک وجود دارد».

اوباما با اشاره به تحریم‌های وضع شده از سوی غرب بر ایران، این تحریم‌ها را شدید‌ترین نوع در تاریخ خوانده و در عین حال، بر حق ایران در برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای نیز صحه گذاشته است.

وی در این باره گفته است: «باید راهی باشد که آن‌ها بتوانند از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برخوردار شوند و در عین حال، به تعهدات بین‌المللی خود وفادار بوده و تضمین‌های روشنی به جامعه جهانی بدهند، مبنی بر اینکه در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای نیستند».

وی ادامه داد: «من نمی‌توانم قول بدهم که ایران از راهی که باید، بگذرد؛ اما این محتمل‌ترین گزینه خواهد بود».

اوباما موضوع قریب‌الوقوع بودن مذاکره با ایران را تکذیب کرده، اما گفته: «به نظرم این صادقانه است که بگوییم ما خواهان حل این مسأله هستیم و در صورتی که ایران نیز درباره حل این موضوع جدی باشد، احتیاط‌ها یا پروتکل‌های دیپلماتیک ما را محدود نخواهد کرد».

  
کد مطلب: 98633
 
نماینده اندیمشک در مجلس پس از آغاز مداحی حاج‌علی انسانی مداح اهل بیت(ع) در صحن علنی پارلمان، از حال رفت.




  
 
کد مطلب: 98631
 
نخست وزیر قطر - که سمت وزیر خارجه این کشور را هم داراست- در نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در قاهره، در اظهار نظری قابل تأمل گفت: "اسرائیل گرگ نیست، اما اغلب ما گوسفند هستیم".
العالم:"حمد بن جاسم آل ثانی" نخست وزیر قطر در اجلاس قاهره ضمن اذعان به این که بی کفایتی اعراب در جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین نقش دارد، گفت: اسرائیل گرگ نیست، بلکه اکثر ما گوسفند هستیم.

بن جاسم همچنین اعراب را ناتوان در مقابل اسرائیل ارزیابی کرد و گفت:" ما باید وارد صحنه اقدام و عمل بشویم، من از جنگ یا عملیات نظامی حمایت نمی کنم، زیرا از سطح توانائی های کشورهای عربی آگاه هستم."

نخست وزیر قطر اعتراف کرد: "ما اعراب در محاصره فلسطین نقش داریم".

روز گذشته در چهارمین روز حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به غزه، اتحادیه عرب در اجلاس اضطراری خود در قاهره به ارائه وعده هایی بسنده کرد و انجام هیچ اقدام عملی حتی تجهیز مبارزان فلسطینی به سلاح برای دفاع از خود را هم تصویب نکرد.

این در حالی ست که پیش از این سران قطر و عربستان به عنوان اعضای شاخص این اتحادیه، تجهیز تروریست های حاضر در سوریه برای ریختن خون مردم این کشور را "وظیفه شرعی" دانسته بودند.

مواضع به ظاهر ضد اسرائیلی نخست وزیر قطر در اجلاس قاهره در حالی بیان شده است که رسانه های عربی در ماه جاری خبر از سفر نخست وزیر قطر به سرزمین های اشغالی داده بودند؛ و حمد در تل آویو به سران صهیونیستی، طرح ترور بشار اسد رئیس جمهور سوریه در عوض دریافت 2 سال گاز و بنزین مجانی را پیشنهاد داده بود.

حمد بن جاسم پس از نسشت قاهره، گفت: تشکیل جلسات اتحادیه عرب جز "هدر دادن سرمایه و وقت"نتیجه ای ندارد.

  
تصویر خبر

مدیرعامل باشگاه نفت‌آبادان گفت: دایی با داد و بیداد توانست امتیاز بگیرد.

خلیل صالحی در مورد شکست 2 بر یک مقابل راه ‌آهن اظهار داشت: نمی دانم چه بگویم. هر چه هست به دنبال نتایج قبلی است. امید ما برای نیم فصل است که بتوانیم با تغییراتی در تیم روند بهتری پیدا کنیم.

وی افزود: بچه ها مقابل راه آهن خوب بازی کردند اما داور این مسابقه خیلی جوان بود. شدیدا از قضاوت این داور متضرر شدیم. من اصلا داور را نمی شناختم و اکنون نامش را هم نمی دانم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان اینکه تیم او همیشه مظلوم واقع شده ادامه داد: هر وقت در بازی با راه آهن علی دایی سر و صدا کرد داور تحت تاثیر او قرار گرفت و همه سوت های 50- 50 را به نفع راه آهن زد. علی دایی وقتی سر و صدا می کند در نتیجه گیری هم موفق عمل می کند.

صالحی تاکید کرد: گل اولی که از راه آهن دریافت کردیم آفساید بود. در محوطه 18 قدم راه آهن مدافع این تیم دست روی شانه مهاجم ما گذاشت اما داور به جای اعلام پنالتی به سود نفت به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. این اتفاق جلوی چشم دایی رخ داد و یا بازیکن راه آهن مقابل دایی به صورت بازیکن ما زد اما داور به جای اخراج بازیکن حریف به بازیکن نفت کارت نشان داد. داد و بیدادهای دایی در این بازی کار خود را کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که به کمیته داوران بابت این مسئله اعتراضی می کند یا خیر گفت: چه اعتراضی؟ مگر فایده ای هم دارد؟ از وقتی به باشگاه نفت آبادان آمده ام در مورد داوری حرفی نزده ام و اگر امروز در مورد داوری حرف می زنم به این دلیل است که شرایط ما به سختی می گذرد و آدم احساس می کند که سوت ها مغرضانه شده است. فوتبال ایران به نقطه ای رسیده است که برای ضایع نشدن حق تیم باید داد و قال کرد و اگر بازی را از دست بدهیم باید با مسائل خارج از عرف فوتبال امتیاز بگیریم. ما روز گذشته به راه آهن نباختیم بلکه به دایی باختیم.

صالحی در خصوص اینکه بازیکنان نفت به دلیل شکست مقابل راه آهن جریمه می شوند یا خیر اظهار داشت: جریمه ای در کار نیست چون بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. روز گذشته اصلا مستحق شکست نبودیم. امیدواریم روزی در این فوتبال ضابطه ها قوی تر از رابطه ها شود.


  
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ