سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 86719
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه



«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود.



به گزارش شبکه ایران، فیلم ویدئویی «شهر تنهایی» به کارگردانی سعید عباسی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تابستان سال جاری به طور کامل در تهران مقابل دوربین رفته و چندی پیش برای دریافت پروانه نمایش به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارائه شد که با توجه به برخی اصلاحات انجام شده بر روی فیلم (وجود رابطه مثلث عشقی) در حال تدوین مجدد است.
 

در همین زمینه پورکیان تهیه کننده پرو‍ژه به خبرنگار ما گفت: فیلم با اصلاحاتی که اداره نظارت و ارزشیابی اعلام کرده توسط حامد حسینی در حال تدوین مجدد است و طی هفته آینده با انجام این اصلاحات آماده نمایش خواهد شد. با پایان تدوین مجدد، فیلم در اولین فرصت از شبکه نمایش خانگی عرضه می شود. ضمن اینکه موسیقی فیلم نیز به طور انتخابی بوده است.


پژمان بازغی، سحر قریشی، سولماز غنی، حمید مقدس، رحیمه سلطانی، محمدرضا نوروز، پروین ملکی و... بازیگران اصلی فیلم هستند.

 

«شهر تنهایی» داستان جوانی را روایت می کند که در رشته هنر تحصیل کرده و بعد از دیدن نمایشنامه رومئو و ژولیت، عاشق ایفاگر نقش شخصیت ژولیت می شود. این رابطه برای او اتفاقاتی را در طول داستان رقم می زند که... .


سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، صدابردار: امیر حاتمی، مجری طرح: فریبا سادات خلیلی، برنامه ریز: مهدی آقایی، مدیر تولید: حسین الماسی، منشی صحنه: سپیده کریم خانی، عکاس: مژده لباسچی.
پایان مطلب/
 


*محل...   
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ