سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 86738
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


نسخه مناسب چاپارسال به دوستان

هنوز مدتی از سریال تحریف شده حریم سلطان در شبکه جم نگذشته است که مسئولان این شبکه با پخش تیزری اعلام کرده اند که جواهرات یکی از زنان درباری سلطان در سریال مزبور آماده فروش برای مردم می باشد!

 

به گزارش سیتنا به نقل از بولتن نیوز، در این تیزر اعلام می شود که مردم می توانند در کمال آرامش با برقراری تماس با یکسری شماره تلفن که همگی متعلق به دفتر این شبکه در تهران هستند سفارش خرید بدهند و از این به بعد نه تنها نباید از بابت توهین به فرهنگ ، تاریخ و دینشان نارحت باشند بلکه می توانند به خود ببالند جواهرات زنان درباری سلطان عثمانی را بر دستان و گردنشان آویزان کرده اند و چه بسا در فردا روز بخواهند اردوغان و عبدالله گل را هم بعنوان حاکمان کنونی و امثال سلطان سلیم را بعنوان تاریخ پرافتخار خود بپذیرند.

 

البته دفتر این شبکه در تهران ، جای هیچ گونه نگرانی را هم نگذاشته است و شهرستانی‎ها هم می توانند با خط تلفن مخصوص سفارش خرید بدهند و جواهرات عثمانی را درب منزلشان دریافت کنند. تا ببینیم مسئولان این شبکه که اصالتا انگلیسی هستند در آینده چه خدماتی برای مردم ایران فراهم می کنند.

 

  

 

در بخشی دیگر از گزارش بولتن آمده است: با قبول کردن این واقعیت که جم تی وی یک شبکه انگلیسی است چگونه است که این شبکه براساس خبر قبلی بولتن، که به استناد تبلیغات این شبکه تهیه شده بود در ایران نماینده تبلیغاتی می پذیرد. آیا براستی تغییری در سیاست‌های انگلیس نسبت به جمهوری اسلامی ایران یا برعکس آن صورت گرفته، در حالیکه سفارت انگلیس در تهران بسته شده است. شرکت‌های تلویزیونی انگلیسی در ایران دفتر می گشایند و می کوشند بازار تبلیغاتی کشور را از طریق برنامه های سبک در قالب سریال بدست گیرند و نه تنها در حوزه محتوا بلکه در حوزه بازرگانی نیز صداوسیما را دور بزنند. براستی آیا تغییری روی داده است ؟


*محل...   
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ