سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 86846
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیامک منسوب به خودم را تکذیب می‌کنم.




 


به گزارش عصر امروز علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به برخی خبرسازی‌ها و اظهارات خلاف واقع که از قول وی درباره توقف طرح سوال از رئیس جمهوری مطرح شده، گفت:‌ نظرات بنده درباره این موضوع به صورت شفاف منعکس شده است و پیامک منتشر شده اساسا با سبک گفتار من سازگار نیست.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به حکم حکومتی رهبر انقلاب پایبند هستند، گفت: موضوع طرح سوال از رئیس جمهور و موضع نمایندگان مخالف و موافق آن کاملا مشخص بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری نیز در بیانات خود موضع سوال کنندگان را تایید و اعلام کردند که اجرای طرح سوال تا این جای کار قابل تحسین بوده است اما ادامه آن را به مصلحت ندانستند و مجلس نیز این طرح را متوقف کرد و دامن زدن به این گونه بحث ها هیچ ضرورتی ندارد.
کد مطلب : 37759

*محل...   
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ