سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 86867
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


بخش اول/ رایان کراکر:

خبرگزاری فارس: یک دیپلمات برجسته آمریکایی با تاکید بر هوشمندی حزب‌الله لبنان و نقش راهبردی ایران در حل تنش‌ها و بحران‌های منطقه گفت: اکنون بهترین زمان برای بیان این است که ما آماده گفتگو هستیم پس بیاییم تا گفتگوها را آغاز کنیم.

خبرگزاری فارس: بهترین زمان برای مذاکره با ایران فرارسیده/بایداز تهران عاجزانه کمک بخواهیم

 

به گزارش فارس، «رایان کراکر» سفیر اسبق آمریکا در عراق با «اندرو پاراسیلیتی» خبرنگار پایگاه خبری المانیتور گفتگویی اختصاصی را درباره نحوه کمک ایران به حل بحران سوریه و نیز امور عراق انجام داد.

بنابر این گزارش، کراکر که دیدارهایی را با مقام‌های ایرانی در حین سال‌های 2007 تا 2009 و زمانی‌که سفیر وقت آمریکا در عراق بود برگزار کرده بود، اظهار داشت: مایلم تعامل با مقام‌های ایرانی را درباره موضوع سوریه ببینم زیرا این کشور متحد جمهوری اسلامی است.

کراکر راجع به شبه نظامیان حزب‌الله لبنان گفت: این گروه بسیار هوشیارانه عمل می‌کند زیرا از سوی ایرانیان هدایت می‌شود و کاملا مراقب اوضاع است.

وی که پیش‌تر و درخلال‌ سال‌های 1988 تا 2001 سفیر آمریکا در سوریه بود با هشدار به کاخ سفید در زمینه افراط در زمینه حمایت از مواضع اپوزیسیون سوریه گفت: این عمل به منافع آمریکا لطمه می‌زند.

او در حالی‌که نسبت به تنش در کرکوک و بین اعراب و اکراد عراقی نگران است در عین حال نسبت به آینده عراق نیز خوش‌بین می‌باشد.

کراکر همچنین در گفتگو با پایگاه خبری ـ تحلیلی المانیتور که بخش اول آن در ذیل ارائه می‌شود به دولت اوباما نصیحت کرد تا بر همکاری راهبردی بین آمریکا و عراق افزوده و با این کشور هم‌چون «یک متحد» برخورد نماید.

 


*محل...   
+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ