سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 86549
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


یکشنبه 05 خرداد 1392 11:41:19             شماره‌ خبر :1233786
 

گروه فضای مجازی: مسابقه وبلاگ‌نویسی با محوریت انتخابات با عنوان «فصل حماسه» از سوی قرارگاه سایبری سپاه محمد‌ رسول‌الله‌(ص) برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قرارگاه سایبری سپاه محمد‌ رسول‌الله‌(ص) از تمامی فعالان جبهه انقلاب اسلامی و در فضای مجازی دعوت کرده است تا آثار مکتوب و مصور خود را از طریق پورتال قرارگاه سایبری سپاه محمد رسول الله(ص) به نشانی Ghasam.ir ارسال کنند.

از جمله محورهای جشنواره می‌توان به حماسه سیاسی و تبعیت از ولایت، حماسه سیاسی و مسئولان، حماسه سیاسی و اقشار مردم، خاطره‌نویسی مرتبط با حماسه سیاسی و حماسه سیاسی از نگاه دوربین اشاره کرد.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا 30 خردادماه سال جاری مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اعلام شده است. مراسم تجلیل از برگزیدگان و اعلام نتایج در تاریخ چهارم تیرماه سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید با مراجعه به بخش جشنواره وبلاگ‌نویسی در پورتال قسم به تکمیل مشخصات فردی و وبلاگ خود بپردازند. آثاری که نشانی وبلاگ یا وب‌سایت آن بدون اشاره مستقیم به پست مرتبط با جشنواره باشند، داوری نخواهند شد.
ghasam.ir


+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ