سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 86553
کل یادداشتها ها : 183
خبر مایه


 
 

شورشیان مسلح در سوریه که از ملیت های مختلف و با حمایت مالی، لجستیکی و تسلیحاتی غرب و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان، قطر و ترکیه هستند آرمانی برای جنگیدن ندارند و دست به اسلحه بردن علیه نیروهای دولتی و مردم سوریه را یک شغل برای خود می پندارند که در ساعاتی نیز به تفریح و قلیان کشی می پردازند.


به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از منابع خبری، شورشیان مسلح در سوریه که علیه حکومت مشروع و مردم این کشور دست به اسلحه هستند از ملیت های مختلف و گروهک تروریستی القاعده هستند که برای بدست آوردن پول و دلار و نیز تحقق توطئه های غرب دست به کشتار می زنند.
 


+ *نمی دونم چرا این گریه های آقای ولایتی منو به یاد هاشمی 8 سال پیش میندازه!!*


+ *دوستای عزیزم من دوستون دارم ولی برای تبلیغ یه فرد نظر مردمو ،به زور عوض نکنین خدای نکرده اگه این فرد بعدا خیانت کنه ما عذاب وجدان پیدا می کنیم من دوستون دارم ولی خیلی تعجب کردم وقتی دیدم یکی از کاندیداها خلاف باورم 6 بار بازنشر خورده! خب پیگیری کردم هیچکوم بیشتر از چند روز قدمت نداشتن.... اشکالی نداره ولی مردم باور می کنن!...(اسم نمیارم ناراحت نشین یوقتی...) *


+ *قرعه اول به نام غرضی افتاد ملت دچار گرفتاری تورمه از زمان قاجار تا امروز *


+ *با سلام و درود به روان شهدا. ....برنامه گفتگو انتخاباتی ....شروع شد *


+ *تمام برنامه های گفتگو آماده هستند....نامزدها بر صندلی خود نشستند... ضرغامی در اتاق کنترل...*


+ صبح دعامون کنین تابیایم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ